Artikel Panas Dan Sensasi

News Update :

Artikel Berkaitan

Home » » Parti SAPP Pergunakan Pemegang Passport Untuk Berkempen???..... "Pembuyuk"!!!

Parti SAPP Pergunakan Pemegang Passport Untuk Berkempen???..... "Pembuyuk"!!!

Penulis : Unknown on Friday 26 April 2013 | 14:32

"PEMBUYUK.....PEMBUYUK" punya parti SAPP Sabah ni. Mereka bising memperjuangkan supaya tiada aktiviti PTI di Sabah ini dan mendesak kerajaan untuk menghapuskannya TETAPI terbongkar pula cerita bahawa SAPP menggunakan bukan warganegara/pemegang passport untuk berkempen di Lahad Datu.

Menurut sumber, aktiviti parti SAPP tersebut dapat dikesan apabila beberapa markas SAPP di sana "mengimport" tenaga luar.

Bukan setakat itu sahaja, jentera SAPP yang berkempen dari rumah ke rumah di sekitar bandar Lahad Datu juga merupakan bukan pengundi iaitu pemegang passport. Mereka juga dikatakan adalah orang yang sama di"pergunakan" oleh SAPP semasa penamaan calon pada 20 April lepas.

Tapi apa yang paling teruk lagi berkaitan dengan parti SAPP ini ialah markas mereka beroperasi menggunakan "KOMPUTER 1MALAYSIA" seperti dalam gambar di atas. Gilaaaaa SAPP ni....!!!!

Cakap jak lebih tetapi tidak serupa bikin. Apa punya Yong Teck Lee!!!!!  
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
2 May 2013 at 14:49

Minta maaf bro kamu ada pergi periksa ini orang2 ini menggunakan passport untuk berkempen? Yang saya tahu BN membawah calon import dari semporna PRU13. Kenapa orang lahad datu tidak boleh mengurus daerah mereka sendiri? Pada hemat saya cuma anak jati lahad datu saja yang tahu masalah di lahad datu. Kami anak lahad datu mahu orang lahad datu mengurus kami.

Post a Comment

Pautan

Blog 24/7

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger